ادم در نفروپاتی فشار خون
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

ادم در نفروپاتی فشار خون

ادم در فشار خون بالا NephropathyEdema حفظ مایع اضافی در ترخیص کالا از گمرک و یا حفره بدن است، آن را یک علامت شایع در نفروپاتی فشار خون است. در واقع، نشت پروتئین ناشی از طولانی مدت فشار خون بالا منجر به کاهش کلوئیدی پلاسما فشار اسمزی، باعث احتباس آب. علاوه بر این، کاهش حجم خون موثر تحریک (سیستم رنین-آنژیوتانسین-آلدوسترون) RAAS و ضد ادرار، ادم تشدید افزایش می دهد.

چگونه برای درمان ادم در نفروپاتی فشار خون؟

در واقع، برای کنترل پروتئینوری یک راه مفید برای از بین بردن ادم است. ACEI و ARB مشترک استفاده می شود برای کنترل سطح بالاتری از فشار خون هستند. در واقع، آنها نیز نقش مهمی در از بین بردن نشت پروتئین را بازی کند.

علاوه بر این، برای نگه داشتن یک رژیم غذایی سالم همچنین می توانید وضعیت بیماری خود را کاهش. کم نمک و کم آب می تواند تشدید فشار خون بالا و ادم جلوگیری از. علاوه بر این، کاهش مصرف پروتئین گیاهی و ارائه پروتئین حیوانی با کیفیت بالا، که می تواند پروتئین مناسب تکمیل و حفظ زندگی بیماران.

علاوه بر این، دیالیز نیز می تواند به بیماران روشن دور آب اضافی، سم، متابولیت و مواد زائد در خون کمک کند، کنترل نشت پروتئین و تسکین ادم. اما مهم این است که می توان آن آسیب کلیوی بیماران درمان نیست، بلکه به نارسایی کلیه را تسریع بخشد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ارائه می دهد یک انتخاب بهتر برای همه بیماران CKD برای خلاص شدن از دیالیز. مشخصه های پزشکی خارجی چینی، آن ارائه می دهد یک محیط داخلی بهتر برای تعمیر کلیه.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان و یا می خواهید برای درمان نفروپاتی فشار خون به طور موثر، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:

ارسال ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com

به طور مستقیم در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: